چگونگی تکمیل و ارسال فرم های تغییر رشته، کمیسیون ، انصراف و ...

6

 کاربرگ تغییررشته

 طلبه محترم فرم مربوطه را در بازه زمانی که هر ترم در تقویم آموزشی اعلام می شود دریافت و تکمیل نموده و به نشانی الکترونیک (ایمیل) high.distance@jz.ac.ir ارسال  نمایید.

نکات مهم در تغییر رشته :

1. 20واحد درسی را در رشته اول گذرانده باشد.

2. اولین بار باشد که تغییر رشته می دهد.

3. تغییر رشته به رشته های فلسفه، تعلیم، تبلیغ و مطالعات مجاز نمی باشد.

بعد از دریافت فرم مربوطه توسط کارشناس ، فرم  به گروه علمی مربوطه جهت تعیین وقت مصاحبه  ارسال می گردد؛ پس از انجام  مصاحبه (تلفنییا آنلاین یا حضوری) توسط گروه علمی ، در صورتیکه طلبه محترم در مصاحبه پذیرفته شود نامه جهت  صدور کد جدید به خدمات آموزش ارجاع داده میشود.

************************************

کاربرگ  درخواست انصراف از تحصیل

 طلبه محترم فرم مربوطه را در بازه زمانی که هر ترم در تقویم آموزشی اعلام می شود دریافت و پس از تکمیل به صورت فایل متنی (word) به نشانی الکترونیک (ایمیل) gen.distance@jz.ac.ir ارسال می نماید؛ درخواست بررسی و نتیجه اعلام می گردد.

************************************

کاربرگ درخواست کمیسیون (بررسی موارد خاص)

 در صورتی که مشکل خاصی برای طلبه اتفاق افتاده باشد و  روند تحصیلی را مختل کرده باشد . طلبه محترم می تواند فرم درخواست بررسی در کمیسیون را  از سایت دریافت  نموده و به پس از تکمیل نشانی الکترونیک (ایمیل )distance.res@jz.ac.ir  ارسال نماید.

*****

 لینک فایل راهنمای استفاده ار کاربرگ ها 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱
  • سامانه پیامکی: ۵۰۰۰۱۷۱۷۱۸۱۸۱۹

ارتباط با بخش آموزش از راه دور

  • مدیر مرکز: ۳۲۱۱۲۳۰۵
  • دوره عمومی: 2440 - 32112301
  • دوره تکمیلی: 2313 - 32112312
  • پشتیبانی فنی: 2441 - 32112566
  • کانال مرکز: https://eitaa.com//vdc_jz