«بسمه تعالی»

«وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ» (توبه 71)

« مردان و زنان با ایمان، ولیّ و یاور یکدیگرند همواره امر به معروف و نهی از منکر می‌نمایند » 

با توجه به آموزه های دینی مبنی بر لزوم نظارت عمومی و تاثیر فراوان آن، مدیریت محترم جامعه الزهرا (سلام الله علیها)، دیدگاه ها و نظرات، انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای سروران گرامی را هدیه معنوی تلقی نموده و از آنها استقبال می نماید لذا خواهشمند است نظرات، گزارشات و راهکارهای ارزشمندتان را در سامانه نظارت عمومی ارسال نمایید.

 

قابل توجه مراجعین محترم ؛

*** در خصوص پیام های آموزشی ؛ در «سامانه دانش پژوهان» بخش «ثبت درخواست و ارسال پیام به آموزش» پیش بینی و تعبیه شده است ***

*** لذا لازم است پیام مربوط به واحد آموزش  از طریق «سامانه دانش پژوهان» بخش «ثبت درخواست و ارسال پیام به آموزش» اقدام شود ***

بخشی از دستورالعمل نظارت عمومی؛

سیاست و مشی نظارت عمومی:

- سعی در بهبود و اصلاح امور با تقویت نقاط مثبت.

- حفظ کرامت، احترام، اسرار و آبروی افراد.

-  نظارت عمومی با رویکرد پیشگیرانه.

*** توجه فرمائید: در بسیاری موارد، ذکر مشخصات ارسال کنندگان پیام، موجب سهولت و سرعت در پیگیری می شود ***

پیام و گزارش واصله به صور ذیل، گزارش غیرقابل پیگیری (در نظارت عمومی) تلقی می شود:

1 - درصورتی که بیان و ادعای مطرح شده ذیل موضوع، بدون ارائه مستندات، دلیل یا شاهد باشد.

2 - کلی و مبهم بودن گزارش بطوری که مشکل مشخصی را بطور واضح بیان نکرده باشد.

3 - گزارشاتی که پاسخ آنها از طریق واحدهای جامعه، سامانه و سایت مربوط، اطلاعیه ها، آیین نامه و دستورالعملهای مربوط، قابل  دریافت باشد.

 

توجه فرمایید: در خصوص شکایات، ثبت عنوان "شکایت" و "موضوع" شکایت بصورت "مستند و مستدل" با ذکر "مشخصات شاکی" الزامی است.

 

سایر طرق دریافت پیام و گزارشات عبارتند از؛ سامانه نظارت عمومی، سیستم چارگون اداری، صندوق الکترونیکی (nezarat@jz.ac.ir) و صندوق نظارت عمومی، تماس تلفنی.

 

(بیان نقاط قوت و مثبت موجب حفظ و رشد خوبی ها و تقویت نقاط قوت می شود)
لطفا موضوع پیام خود را در قالب یک جمله در ذیل بیان نمایید (مناسب است برای هر موضوع اصلی، پیام جدایی ارسال شود)
لطفا در این قسمت توضیحات را بیان نمایید.
لطفا با ارائه دلایل، مستندات و راهکارهای خود پیرامون موضوع، ما را بیشتر یاری فرمایید.
در صورت رضایت شخصی و تمایل به ارسال پاسخ، مشخصات خود را ثبت نمایید
کد امنیتی را بدون فاصله وارد کنید. در صورت ناخوانا بودن، برای تغییر کد، برروی تصویر کلیک کنید.

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱
  • پیام: ۵۰۰۰۱۷۱۷۱۸۱۸۱۹

ارتباط با بخش آموزش از راه دور

  • مدیر مرکز: ۳۲۱۱۲۳۰۵
  • دوره عمومی: 2440 - 32112301
  • دوره تکمیلی: 2313 - 32112312
  • پشتیبانی فنی: 2441 - 32112566
  • کانال مرکز: https://eitaa.com//vdc_jz