بسم الله الرحمن الرحیم
وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَر
مردان و زنان با ایمان، ولیّ و یاور یکدیگرند همواره امر به معروف و نهی از منکر مینمایند(توبه 71)
با توجه به آموزه های دینی مبنی بر لزوم نظارت عمومی و تاثیر فراوان آن، مدیریت محترم جامعه الزهرا (سلام الله علیها)، دیدگاه ها و نظرات، انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای سروران گرامی را هدیه معنوی تلقی نموده و از آنها استقبال مینماید لذا خواهشمند است نظرات، سؤالات، گزارشات و راهکارهای ارزشمندتان را در سامانه نظارت عمومی ارسال نمائید
قابل توجه مراجعین محترم ؛
در خصوص پیام های آموزشی ؛ در «سامانه دانش پژوهان» ، بخش «ثبت درخواست و ارسال پیام به آموزش» پیش بینی و تعبیه شده است، لذا مناسب است پیام مربوط به بخش آموزش از طریق «سامانه دانش پژوهان» بخش «ثبت درخواست و ارسال پیام به آموزش» اقدام شود.
توجه فرمائید: در بسیاری موارد، ذکر مشخصات پیام دهندگان محترم، موجب سهولت و سرعت در پیگیری میشود لذا از طلاب و دانش آموختگان درخواست میگردد کد تحصیلی خود را ذکر نمایند
سیاست و مشی نظارت عمومی:
سعی در بهبود و اصلاح امور با تقویت نقاط مثبت..
حفظ کرامت، احترام، اسرار و آبروی افراد..
نظارت عمومی با رویکرد پیشگیرانه..
پیام ها و گزارشات واصله در موارد ذیل، گزارش غیرقابل پیگیری (در نظارت عمومی) تلقی می شود:
1- درصورتی که ادعا و مطالب مطرح شده، بدون ارائه مستندات، و یا دلیل و شاهد باشد.
2- کلی و مبهم بودن گزارش، به نحوی که مشکل مشخصی را بطور واضح بیان نکرده باشد.
3- گزارشاتی که پاسخ آنها از طریق واحدهای ذی ربط، سامانه و سایت جامعه، قابل دریافت باشد.
توجه فرمایید: در خصوص شکایات، ثبت عنوان "شکایت"، ذکر مشخصات شاکی، موضوع شکایت، ارائه مطالب بصورت مستند و مستدل الزامی است.
طرق دریافت پیام و گزارشات عبارتند از؛ سامانه نظارت عمومی ، سیستم چارگون اداری و صندوق های نظارت عمومی در داخل مجموعه.
(nezarat@jz.ac.ir)