«بسمه تعالی»
«وَالْمُؤْمِنُونَ وَالْمُؤْمِنَاتُ بَعْضُهُمْ أَوْلِيَاءُ بَعْضٍ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ» (توبه 71)
« مردان و زنان با ایمان، ولیّ و یاور یکدیگرند همواره امر به معروف و نهی از منکر مینمایند »
با توجه به آموزه های دینی مبنی بر لزوم نظارت عمومی و تاثیر فراوان آن، مدیریت محترم جامعه الزهرا (سلام الله علیها)، دیدگاه ها و نظرات، انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای سروران گرامی را هدیه معنوی تلقی نموده و از آنها استقبال می نماید لذا خواهشمند است نظرات، گزارشات و راهکارهای ارزشمندتان را در سامانه نظارت عمومی ارسال نمایید.
قابل توجه مراجعین محترم ؛
*** در خصوص پیام های آموزشی ؛ در «سامانه دانش پژوهان» بخش «ثبت درخواست و ارسال پیام به آموزش» پیش بینی و تعبیه شده است ***
*** لذا لازم است پیام مربوط به واحد آموزش از طریق «سامانه دانش پژوهان» بخش «ثبت درخواست و ارسال پیام به آموزش» اقدام شود ***
بخشی از دستورالعمل نظارت عمومی؛
سیاست و مشی نظارت عمومی:
- سعی در بهبود و اصلاح امور با تقویت نقاط مثبت.
- حفظ کرامت، احترام، اسرار و آبروی افراد.
- نظارت عمومی با رویکرد پیشگیرانه.
*** توجه فرمائید: در بسیاری موارد، ذکر مشخصات ارسال کنندگان پیام، موجب سهولت و سرعت در پیگیری می شود ***
پیام و گزارش واصله به صور ذیل، گزارش غیرقابل پیگیری (در نظارت عمومی) تلقی می شود:
1 - درصورتی که بیان و ادعای مطرح شده ذیل موضوع، بدون ارائه مستندات، دلیل یا شاهد باشد.
2 - کلی و مبهم بودن گزارش بطوری که مشکل مشخصی را بطور واضح بیان نکرده باشد.
3 - گزارشاتی که پاسخ آنها از طریق واحدهای جامعه، سامانه و سایت مربوط، اطلاعیه ها، آیین نامه و دستورالعملهای مربوط، قابل دریافت باشد.
توجه فرمایید: در خصوص شکایات، ثبت عنوان "شکایت" و "موضوع" شکایت بصورت "مستند و مستدل" با ذکر "مشخصات شاکی" الزامی است.
سایر طرق دریافت پیام و گزارشات عبارتند از؛ سامانه نظارت عمومی، سیستم چارگون اداری، صندوق الکترونیکی (nezarat@jz.ac.ir) و صندوق نظارت عمومی، تماس تلفنی.